Dinsdag 24 mei, Naar Antilope Canyon. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu Dinsdag 24 mei, Naar Antilope Canyon. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu

Dinsdag 24 mei, Naar Antilope Canyon.

Door: roelofentitia

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Titia

28 Mei 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen eerst naar het vliegveld in Page gereden en ginformeerd naar de mogelijkheid om een rondvlucht boven de Grand Canyon te regelen. Was er wel, maar de piloot waarschuwde dat het erg 'bumpy' was, (had liever dat we genoten van de vlucht zonder beroerd te worden) dus dat ging niet door. Daarna op ons gemak de Glen Canyon dam bekeken. Deze dam heeft een gebied dat bijzonder mooi was en een aantal indianen heiligdommen voor altijd onder water gezet. (Lake Powell)
Om een uur gingen we op stap naar Antilope Canyon met onze gids, een indiaan die weinig emoties toonde. Na een nogal hobbelige rit in een jeep kwamen we bij de kloof die uitgeslepen in een roze rots.
Dit geeft een fantastisch effect, en onze gids wist ons precies te vertellen hoe en waar we het best de foto's moesten maken. Het was zeker de moeite waard, en een geweldige ervaring. Terug bij het hotel hebben we lekker een boek gelezen.

• 29 Mei 2011 - 16:58

Rene En Roelien:

De indiaan zei weinig maar als jullie reis maar fijn is he?