Zaterdag 23 juni naar Rovinj - Reisverslag uit Banjole, Kroatië van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu Zaterdag 23 juni naar Rovinj - Reisverslag uit Banjole, Kroatië van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu

Zaterdag 23 juni naar Rovinj

Door: Roelof

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Titia

25 Juni 2012 | Kroatië, Banjole

Na nog even in het zwembad op camping te hebben gezwommen, zijn we in de auto gestapt om de omgeving te verkennen. Het liefst rijden we over binnendoor weggetjes, dan kom je de leukste dingen tegen. Wegen bv die overgaan in zandwegen. In Bale zijn we gestopt en het wandelend bekeken, direct aan het begin liepen we een kerkje binnen met mooie fresco's. De tijd heeft er stil gestaan en er mag nog veel opgeknapt worden. Vandaar reden we weer naar kust waar we in een dorpje een leuk strandje ontdekten, hier hebben we een tijdje op het terrasje gezeten. Van hier reden we weer verder naar Rovinj. Onderweg bleek de weg ineens over te gaan in een zandweg. Rovinj is een oude stad die op een schiereiland ligt en vol zit met ateliers en dergelijke.
Het doet bijzonder schilderachtig aan. Hierna zijn we langzamerhand weer naar onze tent gereden.