Zaterdag 4 juni. van Ridgecrest naar Visalia - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu Zaterdag 4 juni. van Ridgecrest naar Visalia - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu

Zaterdag 4 juni. van Ridgecrest naar Visalia

Door: roelofentitia

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Titia

05 Juni 2011 | Verenigde Staten, Visalia

Omdat de afstand Ridgecrest naar Visalia niet zo groot is, zijn we later op weg gegaan.
Bij Lake Isabela besloten we om door het Giant Seqoia National Monument te rijden.
Dit is een binnendoor weg dwars door de bossen en bergen met fantastische uitzichten. Je moet uitkijken waar je loopt: toen ik uitstapte om foto's te nemen stapte ik bijna op een grote slang, was wel even schrikken. We kwamen langs een plaats waar een hele boel Sequoia's vlakbij elkaar staan. Hier zijn we uiteraard uitgestapt en hebben ze van dichtbij bewonderd. Sommige zijn hol van binnen en daar kun je gemakkelijk in staan. De boeren hebben ze gebruikt om hun vee in te bewaren. Daarna zijn we weer doorgereden naar Visalia over binnenwegen. Na ruim 6 duizend km in de chevy gereden te hebben zijn we er nog steeds niet flauw van. De 3,5 liter 6 cil gromt lekker als we de berg op gaan met het zonnedak open.

• 06 Juni 2011 - 14:30

Rene En Roelien:

Wat eng dat je bijna op een slang stapte! doe voorzichtig hoor!!