Donderdag 21 juni Naar Banjole in Kroatie - Reisverslag uit Banjole, Kroatië van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu Donderdag 21 juni Naar Banjole in Kroatie - Reisverslag uit Banjole, Kroatië van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu

Donderdag 21 juni Naar Banjole in Kroatie

Door: Roelof en Ttia

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Titia

22 Juni 2012 | Kroatië, Banjole

Vanmorgen de tent afgebroken en om ongeveer 9 uur bij het Balatonmeer weggereden. Het was weer een warme dag. De buitentemp meter van de auto gaf een temp van 30 - 35° aan en dan is airco wel lekker!
De rit ging over nieuwe autowegen langs Zagreb naar de Adriatische kust. Bij de grens van Kroatië werd voor het eerst sinds Amerika onze paspoorten weer goed gecontroleerd. Een douanemevrouw stond ons een tijdje aan te staren en wuifde ons verder, ik gaf gas maar toen bleek 3 meter verderop weer een staan die ook een poosje naar ons wilde kijken en hard schreeuwde dat ik stoppen moest. Toch mochten we verder rijden. We staan op een kleine camping met een mooi zwembad. Kamp Diana inBanjole. Bij aankomst werden we welkom geheten en meegenomen naar de bar voor een welkomst drankje. Na het invullen van de formulieren bleek dat we nog wel even direct het genuttigde moesten afrekenen. De eigenaresse is alom aanwezig. Bij het opzetten van de tent bleek dat hij 50 cm te ver naar achter stond en moest ik overnieuw beginnen (en dat met 35° in de schaduw) ze komt je om 10 uur welterusten wensen en gaat ervan uit dat iedereen dan ook slapen gaat. Het valt mee dat ze je niet komt wekken om 8 uur.

• 23 Juni 2012 - 14:11

Rene En Roelien:

Wat een pittige tante zeg bij de grens,en hoezo een welkomst drankje.Geld kloppers!! Wij gaan vanavond aan de barbeque met de buren en kids.
    Goede reis verder!!

• 01 Juli 2012 - 12:08

Theo:

Heerlijk, zo'n stukje sociale controle :)