Vrijdag 6 juli Dubrovnik - Reisverslag uit Ston, Kroatië van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu Vrijdag 6 juli Dubrovnik - Reisverslag uit Ston, Kroatië van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu

Vrijdag 6 juli Dubrovnik

Door: roelof

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Titia

08 Juli 2012 | Kroatië, Ston

Vandaag weer naar Dubrovnik. Toen we bij de stad kwamen bleek dat er net een enorm cruiseschip van 333 mtr lang ging aanmeren, de msc Divina, dit hebben we vanaf de brug bij de haven eens goed bekeken. In de oude stad zijn we eerst maar eens naar een 3d voorstelling gegaan over de geschiedenis van de Dubrovnik. Hierna zijn we weer door de stad gaan lopen en bij de oude haven hebben we een rondvaart in een bootje met een glazen onderzijde gemaakt. Er was ons beloofd dat we mooie vissen zouden zien, maar de man voer snel door en deed geen enkele poging om ons ook maar iets van vissen te laten zien. Die kreeg dus geen tip! De stad was intussen volgelopen met passagiers van de twee cruiseschepen en het was er erg druk en erg warm. Dus op tijd weer terug op de relatief koele camping om een tijdje in Adriatische zee te zwemmen.