Vrijdag 29 juni naar de Skradinski buk (waterval) - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu Vrijdag 29 juni naar de Skradinski buk (waterval) - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu

Vrijdag 29 juni naar de Skradinski buk (waterval)

Door: Roelof

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Titia

01 Juli 2012 | Kroatië, Zagreb

Na het ontbijt en de koffie zijn we op stap gegaan naar de watervallen. Vanaf de camping is het maar een klein stukje. Na het kopen van de toegangskaartjes ging we met de bus het ravijn in. Als je een paar dagen eerder de Plitvice meren bezocht hebt vallen deze watervallen een beetje tegen maar het blijft een mooi natuur verschijnsel.
Deze watervallen hebben een behoorlijk verval in meerdere bassins, waar je door middel van voetpaden gemaakt van boomstammetjes langs en overheen kunt wandelen. Leuk om de vissen, libelles, kikkers en vogels te bekijken. Ook was bij de grotewaterval een stuk afgezet waar je kon zwemmen.
Hierna hebben we nog een boottochtje gemaakt over het stuk rivier tussen de twee watervallen in.

• 02 Juli 2012 - 15:08

A&T:

liefs ut Grun. Vandaag zon gehad en wat bewolking, wel lekker weer. Beetje idee van zomer. Dus tegen de tijd dat jullie weer terug in Nl zijn is het mooi weer:) Beter!