Dinsdag 31 mei, Zion national park - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu Dinsdag 31 mei, Zion national park - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu

Dinsdag 31 mei, Zion national park

Door: roelofentitia

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Titia

01 Juni 2011 | Verenigde Staten, Cedar City

Vanuit Cedar City zijn we op weg gegaan naar Zion nationaal park. Dit park bestaat uit een langgerekte kloof met aan beide zijden prachtige donkerbruine wanden en daar boven uit steken op bepaalde plaatsen lichter gekleurde toppen. Een prachtig gezicht. Je moet met de 'shuttle' het park in en dan verder per voet de diverse trails doen. Dus ook nog behoorlijke stukken gelopen naar o.m. een waterval en langs de rivierbedding. Op weg naar Cedar City via de oostelijke ingang weer vertrokken, waar we weer door fantastische lichtgekleurde rotsformaties reden. Ook moesten we stoppen voor Bighorn schapen, die over over de weg renden. Na over dezelfde berg gereden zijn met het Navajo Lake kwamen we om acht uur weer in het hotel aan.

• 01 Juni 2011 - 19:38

Ritske En Agatha:

Tsjonge, tsjonge, dat klinkt pittig allemaal. Wat een conditie!
    Jullie zijn bekaf als je weer thuis bent. Dat moet vakantie heten. Veel plezier nog, in gedachten bij jullie overzee.

Lieve groeten van ons.

• 03 Juni 2011 - 11:08

Rene En Roelien:

Jullie hebben wel jullie conditie opgekrikt.Knap hoor weer een wandeling! En wat leuk die schapen die over de weg liepen! Titia vond dit vast niet zoleuk of toch wel?Je zat in de auto natuurlijk.Nog veel plezier in THE USA!!!!