Woensdag 1 juni, Op weg naar Las Vegas. - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu Woensdag 1 juni, Op weg naar Las Vegas. - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Roelof en Titia Koops - WaarBenJij.nu

Woensdag 1 juni, Op weg naar Las Vegas.

Door: roelofentitia

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Titia

03 Juni 2011 | Verenigde Staten, Cedar City

Op weg naar Las Vegas zijn we van de Interstate afgegaan om een klein gedeelte van het Zion National park te bezoeken. Dit park ingereden en aan het eind een wandeling gemaakt naar een 'overvieuw'. Het blijft een fantastisch gezicht al die verschillende gekleurde rots formaties.
Dan verder door de woestijn. Vanuit Utah pikken we nog een klein stukje Arizona mee en rijden dan in Nevada. Ongeveer 100 km voor Las Vegas gaan we van de Interstate en gaan binnendoor naar de Hooverdam. De grootste stuwdam in de USA die we uitgebreid bekeken hebben. We liepen onder in de dam over de pijp waar het water door stroomt die de generators van kracht voorzien. Om vijf uur kwamen we in Las Vegas. Een heksenketel, met de auto over de Strip waar ons hotel Imperial Palace aan staat. Miste de ingang maar m'n tomtom loodste toen me naar de achterzijde waar een enorme parkeergarage is. We kregen een kamer op de 18de verdieping. Nadat we onze spullen naar de kamer gebracht hadden zijn we verkenning uit gegaan. Alleen in dit hotel al kun je gemakkelijk verdwalen. Hier staan enorme aantallen gokkasten en tafels. Op de strip sta je elk moment verbaast van de enorme hotels en de activiteiten die er voor of in gebouwd zijn. Een hele overgang als je twee weken in natuurgebieden doorgebracht hebt.

Bedankt voor alle reacties! Leuk om te lezen!

• 04 Juni 2011 - 20:07

Rene En Roelien:

Heb je geen gokje gewaagd in Las Vegas?En wat een hoog hotel! groetjes van ons.